søndag den 12. juni 2011

First time

Mit allerførste blogindlæg.. Lidt en underlig følelse, især fordi jeg har gået og tænkt over det så længe. Derfor må i også undskylde for at bloggen måske ikke er så pæn endnu, samt billederne ikke bliver af verdens bedste kvalitet (skal lige have anskaffet mig penge til et bedre kamera)

Der kommer desværre ikke noget billed med, til dette første indlæg, da jeg er syg og bestemt ikke særlig spændende at se på - men det kommer.

Jeg er egentligt bare en helt almindelig pige, ikke noget specielt fancy over mig. Jeg er 20 år og bor i Århus C med min skønne kæreste. Så har jeg to eksamner tilbage, før jeg kan kalde mig student - og det glæder jeg mig enormt meget til at kunne. Ligesom alle andre piger, så elsker jeg at shoppe og drømme om dyre ting, jeg ikke har råd til. Håber at I vil give det en chance og følge med - lover at prøve og være en lille smule spændende og måske inspirerende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar