mandag den 13. juni 2011

Hjemme hos mor og far

 Idag har jeg været hjemme hos mine forældre, fordi min kæreste skulle have lavet vores (læs: hans) bil, ovre ved min onkel. Jeg er stadig syg og har bare lagt på sofaen og lavet absolut ingenting - udover at få serveret mad og drikkelse ;-) billederne er af min lillebrors kat Cassie, som ligger på sofaen og hygger lidt med mig. Det er en blanding af en norsk skovkat og en maine coon - jeg har også en sød, lille kat, som desværre var udenfor - så ham får I nok at se en anden gang! 
Derudover synes jeg at I alle sammen skal have lov til at se min mors imponerende parfume samling (noget af den) og så fandt jeg da også en lille ting i hendes skab, som skulle med mig hjem.

Igen undskylder jeg den ringe billed kvalitet, men pengene hænger, desværre, ikke på træerne - ihvertfald ikke hjemme hos mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar