fredag den 17. juni 2011

Igår

I må meget undskylde den manglende blogging igår - jeg var syg og min søde kæreste havde taget patent på computeren (læs: hans computer) helt indtil kl et i nat.. Så I får lige noget af dagen i billeder :-) 
Var efter min anden sidste eksamen med min kæreste ude ved min onkel og få lavet det sidste på bilen, så den er klar til Paris. Motorcyklen er min onkels og jeg synes bare den er SÅ sej! Derefter var jeg hurtigt lige et smut forbi min mors arbejde, Matas, hvor jeg fandt nogle 'postkort' fra Dennis Knudsen, hvor jeg bare ikke kunne stå for denne smukke makeup. Det kan være lidt svært at se på billedet, men hendes øjenmakeup er orange og pastelgrøn - SÅ flot her til sommer evt.? Det sidste billed er af min søde, hårdt arbejdene kæreste, som er ved at gøre klar til modeuge i Paris - han tager afsted næsten en hel uge på onsdag :-( øv øv. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar