onsdag den 15. juni 2011

Cupcakefabrikken

Jeg var idag forbi Cupcakefrabrikken som åbnede i Århus i fredags - virkelig flot og sød lille butik. Jeg har overvejet at tage det hold/kursus, som hun tilbyder, hvor man kan lære at lave cupcakes som hende (250 kr. pr. person) - derudover kan man købe pynt, startpakker, bøger osv. osv. 

Jeg synes ihvertfald det lyder tiltalende :-) hvis I vil vide mere, har Julia, som har åbnet cupcakefabrikken også en blog, med al den information man skal bruge og mange skønne billeder. Det skal også siges at det nederste billed er taget fra hendes blog og er ikke et jeg selv har taget :-) I kan besøge hendes blog her og den er bestemt et besøg værd.. Man bliver helt lækker sulten! 

2 kommentarer:

  1. Tusind tak for omtalen! Håber at se dig til en workshop :)

    SvarSlet
  2. Rigtig fine billeder du har taget, de ser rigtig lækre ud. Også rigtig fin blog. Håber du vil kigge forbi min blog :-) annesofiemercedes.blogspot.com

    SvarSlet