onsdag den 15. juni 2011

Dagens outfit

Jakke - only, kjole - mos copenhagen, sko - keds, halstørklæde - miss sixty, øreringe - line & jo + mos copenhagen

Jeg er desværre stadigvæk en lille smule syg og har derfor ikke alt for lidt tøj på (løs: halstørklæde). Har sovet længe idag, været ude og køre med min kæreste (læs: til cupcakefabrikken) og så har jeg fået svar på min jobsamtale igår - og jeg starter fuldtid! :-D så jeg fik det! Er simpelthen så glad. Jeg starter allerede i oplæring og to uger, så det er ikke meget sommerferie jeg når at få, men pyt med det! Juhuu.. Er bare så glad! :-) jeg tror bare den står på lidt eksamenslæsning i aften, da jeg skal op imorgen tidlig - så bare for at være lidt flittig, må jeg hellere læse lidt! Wish me luck! 

3 kommentarer:

  1. Virkelig et fint outfit og lækker blog :) Måske du vil kigge forbi? God bedring.

    SvarSlet
  2. Tusinde tak, Mette :-) jeg har kigget din blog, rigtig fin! Og har os tilføjet den min bloglovin account, så følger spændende med! Ville være fedt hvis du os fulgte min.. Og igen, mange tak for den søde kommentar! :-)

    SvarSlet
  3. Nu må du ikke tro jeg er lesbisk eller noget.. Men hold nu op hvor er du en flot pige!
    Btw. Sikke en fin og yndig blog du har! Hvor er den hyggelig, og inspirerende.
    Jeg har også en blog som jeg lidt håbede på du ville tage et kig på, og måske endda blive fastlæser på?

    Knus Michelle fra http://michellefrederikke.blogspot.com/

    SvarSlet